Termeni și condiții
Termeni și Condiții – AMERICAN BITE S.R.L.
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I – Dispoziții generale
Înțelesul unor termeni
Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: AMERICAN BITE S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J23/7328/2023, având sediul social în Strada Crinului, nr 25 L, Comuna Chiajna, Sat Rosu, jud. Ilfov, România, locul de desfășurare a activității: Strada Gârlei, nr 45, sector 1, Bucuresti, numărul de identificare fiscală RO36991079, contul bancar RO86BTRLRONCRT0383442601, deschis la Banca Transilvania, capital social: 200 RON, Obiect de activitate: Cod CAEN: 1071 –Fabricarea pâinii, fabricarea prăjiturilor si a produselor proaspete de patiserie, cu datele de contact: email contact@donutstudio.ro, telefon: 0745.018.888.
Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: https://www.donutstudio.ro/ , împreună cu toate subpaginile sale;
Produse/Bunuri înseamnă: gogoșile artizanale („Donuts”) prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens.
Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate, în condițiile detaliate în continuare;
Evenimente înseamnă: evenimente corporate, petreceri aniversare, nunți, botezuri în cadrul cărora vă puteți bucura de Produsele Noastre, prin plasarea unei comenzi în acest sens.
Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile prezentate pe Website;
Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la (https://www.donustudio.ro/politica-de-confidentialitate/) și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la ()https://www.donutstudio.ro/politica-cookies/;
Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la (https://www.donutstudio,ro/politica-de-retur/);
Autorizație înseamnă: Autorizatia nr. 4469 / 10.04.2019 emisa de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bucuresti;
ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
Capitolul ll – Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie.
Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul III – Contul Utilizatorului
Contul Utilizatorului
Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, furnizând în acest sens: adresa dumneavoastră de e-mail și urmând celelalte instrucțiuni prezentate în acest sens. Ulterior, înregistrării contului vă puteți adauga mai multe date de identificare, cum sunt: numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de livrare și facturare.
Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website.
Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii, furnizând în acest scop datele necesare plasării unei Comenzi.
După crearea Contului sau selectarea Produselor fără înregistrarea unui Cont, le veți putea achiziționa, furnizând în acest sens datele de contact, de facturare și adresa de livrare, conform instrucțiunilor prezentate pe pagina de comandă.
Prin intermediul Contului de Utilizator veți putea modifica datele de contact sau livrare furnizate și veți putea opta pentru ștergerea Contului.
În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări accesând Contul de Utilizator sau ne puteți contacta direct în acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile.
Totodată, prin intermediul Website-ului, există posibilitatea furnizării unor recenzii cu privire la Bunurile achiziționate. Astfel, dacă doriți să lăsați o recenzie, va fi necesar să menționați Produsele achiziționate, societatea urmând să facă verificări interne, pentru a se asigura că recenziile au fost lăsate de persoanele care au comandat Produsele. Astfel, în urma verificărilor interne, Societatea se asigură că recenziile provin de la persoanele care au achiziționat Produsele disponibile pe Website.
Capitolul IV – Produsele
Produsele prezentate pe Website
Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, ingredientele și informațiile nutriționale, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale aplicabile, costurile, precum și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa contact@donutstudio.ro sau la numărul de telefon de contact.
Puteți comanda Produsele Noastre inclusiv pentru organizarea Evenimentelor. Mai multe detalii privind modalitatea de efectuare a comenzilor regăsiți în cadrul paginii dedicate acestui aspect, disponibilă pe Website.
De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.
În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, costurile și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
Capitolul V – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții
5. Plata
5.1 Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Costurile cu livrarea Produselor, incluzând cota de TVA aplicabilă de 19%, sunt precizate cu ocazia plasării unei comenzi, în cadrul paginii de comandă.
5.2 Produsele pot fi achitate prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar, cât și prin rambursarea sumei către livrator la data primirii comenzii. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitatea de plată pe pagina de comandă, în urma parcurgerii etapelor necesare plasării unei comenzi.
5.3 Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată la adresa de email indicată de Dumneavoastră, după plasarea și confirmarea comenzilor, pentru comenzile achitate online sau, după caz, odată cu livrarea comenzii veți primi bonul fiscal aferent. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
5.4 Alte detalii cu privire la modalitatea de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
6 Comenzile
6.1 Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, prin adaugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături și urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
6.2 Totodată, Produsele prezentate pe Website pot fi comandate și la numărul de telefon sau adresa de e-mail indicată de Societate. În acest sens, prin transmiterea telefonică a comenzii, prin intermediul whatsapp sau email confirmați că sunteți de acord cu conținutul Termenilor și Condițiilor și Politicilor GDPR, pe care le puteți accesa prin intermediul Website-ului.
6.3 Pentru organizarea de Evenimente, comenzile urmează a fi plasate telefonic, pe whatsapp sau prin intermediul adresei de email puse la dispoziție de Societate; în cadrul solicitării urmând a fi clarificate mai multe aspecte, cum sunt: data evenimentului si ora de începere, locația, număr persoane participante, sortimentele dorite, varianta de expunere, costurile de transport /montare-demontare Donut Bar etc.
6.3 După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail sau mesaj separat privind confirmarea comenzii, împreună cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat, Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.
Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată, ulterior, existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.
6.4 În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționată mai sus.
6.5 După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
6.6 În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori cu privire la adresa de livrare, cantitatea dorită și altele asemenea pot fi remediate în măsura în care ne contactați telefonic sau pe whatsapp în vederea remedierii acestora. Totodată, după plasarea comenzii, cu o zi înainte de data programată a livrării aveți posibilitatea de a solicita anularea comenzii telefonic sau prin transmiterea unui mesaj pe whatsapp.
6.7 După plasarea și confirmarea comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi Termenii si Conditiile în această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.
6.8 Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor și încasare a prețului.
7 Livrarea
7.1 Livrarea Produselor se realizează de către Societate. Data livrării, împreună cu intervalul orar în care optați să primiți Produsele, urmează a fi selectat de Dumneavostră în cadrul paginii de comandă, cu ocazia plasării acesteia.
7.2 Costul Produselor este afișat pe parcursul derulării procesului de comandare a acestora. Astfel, pentru comenzile plasate prin intermediul Website-ului cantitatea minimă de Produse comandate va fi de: (i) 8 bucăți pentru București și (ii) 16 bucăți pentru județul Ilfov.
7.3 Pentru Evenimentele organizate în provincie, Societatea va prelua comenzi și livra Produsele în limita a 250 km si în funcție de cantitatea comandată. Costul transportului va varia în funcție de distanță și urmează să vă fie comunicat în prealabil. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați prin intermediul adresei de email, la numărul de telefon indicat sau prin intermediul aplicației mobile whatsapp.
8. Garanții legale privind conformitatea Produselor acordate Consumatorilor
8.1 În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de dispozițiile legale și, totodată, având în vedere specificul și natura produselor. Vă rugăm să consultanți prevederile legale aplicabile sau să ne contactați prin unul din mijloacele de contact pentru mai multe detalii.
8.2 Produsele vor fi livrate în conformitate cu Contractul la distanță, respectiv în conformitate cu descrierile, caracteristicile și destinația acestora din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
8.3 Descrierile, caracteristicile, destinația și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor, precum și telefonic la numărul de telefon pus la dispoziție.
8.4 În măsura în care urmează a vă fi comunicate anumite instrucțiuni de păstrare a Produselor, vă rugăm să le respectați.
Capitolul VI – Proprietatea intelectuală
9 Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
Capitolul VII – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor
10.1 Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retragere din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
10.2 Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur al Produselor achiziționate. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; b) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate; c) Produsele confecționate după specificațiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar.
10.3 Astfel, înțelegeți și acceptați că în măsura în care Produsul comandat are un termen de valabilitate redus sau este susceptibil de deteriorare rapidă datorită naturii acestuia (cum sunt de exemplu: gogoșile artizanale), nu veți putea returna Produsul comandat, această situație fiind exceptată de la acordarea dreptului de retur, conform dispozițiilor legale.
De asemenea, în măsura în care ați comandat un Produs sigilat, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat în situația în care Produsul a fost desigilat, iar măsura se impune din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă.
Totodată, în măsura în care Produsul comandat a fost realizat conform specificaților dorite de Dvs. sau personalizat în mod clar, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat, avand în vedere dispozițiile legale aplicabile.
Capitolul VIII – Prelucrarea datelor cu caracter personal
11 Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul IX – Declinarea de răspundere
12 Dispoziții generale
12.1 Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății, în măsura în care au fost folosite contrar instrucțiunilor prezentate pe Website. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului.
12.2 De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
12.3 Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și pentru a achiziționa Produsele Societății și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
12.4 Totodată, Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că imaginile pe care doriți să le prelucrați prin intermediul Website-ului nu încalcă drepturile de autor deținute de alte persoane sau alte prevederi legale aplicabile, Societatea nefiind răspunzătoare în aceste situații.
Capitolul X – Alte prevederi
13 Procedura de soluționare a reclamațiilor
13.1 Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: contact@donutstudio.ro.
13.2 După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
13.3 Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
13.4 Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
Subcontractarea. Cesiunea
13.5 Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul XI – Prevederi finale
14.1 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
14.2 Locul încheierii prezentului contract este considerat a fi în București, România.
14.3 Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele sau Serviciile Societății.
14.4 În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
14.5 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România, de la sediul Societății sau, în cazul Consumatorilor, de instanțele de judecată prevăzute de dispozițiile legale.
14.6 Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa contact@donutstudio.ro.
14.7 Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numărul de telefon: 0745.018.888.
14.8 Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 11.08.2024.